26 Şubat 2011

E.L.F Shimmer EyeLiner PenciL

Normalde bu kalemlerin tanesi Amerika E.L.F sitesinde 1$ ama o site Türkiye'ye gönderim yapmadığı için mecbur UK sitesinden alıyorum E.L.F ürünlerini.Bu kalemler UK sitesinde 1.5€.Diğer siteyle arasında bariz fiyat farkları var ama olsun hiç gönderim yapmamalarından iyidir en azından;)

Bu kalemlerin mavi ve yeşil renklerini de almıştım ama onları anneme verdim,ben de zaten baya bir yeşil ve mavi göz kalemi var.

Neyse kalemlerin içinde minik minik simler var o yüzden sürünce gayet ışıltılı bir görüntü oluşturuyorlar gözde.Yumuşacık yapılarından mütevellit göze kolayca uygulanıyorlar.Kremsi bir yapıları var,kullanımları çok ama çok rahat.Kısacası alınca asla pişmanlık duymayacağınız kalemler bunlar.
Soldan sağa swatchlar:

6 yorum:

  1. merhaba,
    bende perşembe günü ilk defa elf siparişi verdim.free shipping vardı.siparişi verir vermez başarılı diye mail geldi ancak ne o gün nede cuma nede bugün yola çıktı mesajı vermedi adres sayfası ise ş ve i harflerini algılamıyor bu harfler yerine sayısal değerler çıkıyor.bende mail attım adresi check etmek ve yola ne zaman çıkacağını öğrenmek için ama cevap gelmedi bu gün cumartesi diye mi napmalıyım acaba

    YanıtlaSil
  2. evet cumartesi ve pazar günleri site kapalı.sadece hafta içi açık.ayrıca yabancı bir site olmasından mütevelit türkçe karakterleri algılamz.kargolar yola çıkınca cep telefonuna mesaj geliyor ama hemen kargoya vermeyebiliyorlar.bir de uk sitesinden mi alışveriş yaptınız acaba??

    YanıtlaSil
  3. Kalemlerin swatchları çok güzel görünüyor. Peki kalıcılıkları nasıl?

    YanıtlaSil
  4. kalıcılıkları iyi canım ben severek kullanıyorum;)
    bu arada blogunu çok beğeniyorum lütfen çok boşlama,yazılarını okumak çok zewkli;)

    YanıtlaSil
  5. malesef kaybolan elf siparişimin içinde bu kalemlerden de vardı.şimdi kötü oldum böle swatchları görünce:)giden gitti sanmam gelmez bir ay oldu:(

    YanıtlaSil
  6. benim de 2 paketim kaybolmuştu tatlım,müşteri hizmetlerine mail at para iadeni yaparlar;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...