21 Şubat 2011

LoreaL HIP Color Truth Cream EyeLiner ---> Midnight BLue






Bu ara mavi eyelinerlara takmış durumdayım.Nerede güzel bir mavi eyeliner görsem satın alıyorum hemen.Bugünkü tanıtacağım eyeliner gerçekten nefis bir renge sahip olan Lorealın HIP serisinden midnight blue jel eyeliner.Lorealın bu serisi ne yazık ki Türkiye de yok,o yüzden ebaydan aldım.Ama bu ürün bir drugestore ürünü olmasına rağmen fiyatı biraz pahalı geldi bana çünkü 12-13 dolar gibi bir fiyata aldım.

Ürünün sevdiğim yönleri:
  • Bir kere çok güzel bir renge sahip,gözde çok güzel ve canlı duruyor.
  • Kalıcılığı harika,bütün gün gözümde akma,bulaşma yapmadan kalıyor.
  • Yumuşak bir yapısı var,sürümü çok kolay.
Sewmediğim yönleri:
  • Dediğim gibi daha uygun fiyata satılabilirdi sonuçta bir drugestore ürünü.
  • Yanında gelen fırça çok kötü,daha güzel bir eyeliner fırçası koyabilirlerdi yanına.O yüzden kendi eyeliner fırçalarımı kullanıyorum sürerken.
  • Bir de kullananlar çabuk kuruduğunu söylemişler,ben öyle bir durumla daha karşılaşmadım umarım karşılaşmam:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...