14 Şubat 2011

BİOBLAS ŞAMPUAN



  • Çok sık fön kullanmak, saç boyası, perma gibi kimyasal işlemler saç kökünü ve saç derisini olumsuz yönde etkiler. Kuru, Yıpranmış ve Boyalı Saçlar için geliştirilen özel formülün içeriğindeki Folik Asit saçlardaki kuruluğu gidermeye, Pantotenik Asit (Vitamin B5), saç kökünü ve saç tellerini onarmaya yardımcı olur. Böyelikle saçlar yeniden canlanır, parlaklığını geri kazanır.
Bir zamanlar saç dökülmesi sorunu yaşadığım için alternatif şampuan arama işine giriştim.Kullanan birçok kişi memnundu bioblastan ve ben de bu şampuanda karar kıldım.Saçlarım boyadan ötürü kuruduğu ve yıprandığı için kuru,yıpranmış ve boyalı saçlar için olan şampuanından aldım.Düzenli olarak baya bir süre kullandım kendilerini.

Şampuanın artıları:
  1. Saçlardaki dökülmeyi tamamen durdurmasa da dökülmenin baya bir azalmasını sağlıyor.Bu konuda gerçekten tatmin edici.
  2. Düzenli kullanım sonucu saçları besliyor ve saç daha sağlam bir yapıya kavuşuyor.
  3. İçeriği tamamen doğal,zararlı kimyasal barındırmıyor.
  4. Uygun bir fiyatı var,herkes alıp deneyebilir.
Şampuanın eksileri:
  1. İçeriğinin tamamen bitkisel olmasından mütevellit saçları kurutuyor baya,yanında mutlaka saç kremi kullanmanız gerekiyor.Yoksa saçlarınızı açmak sizin için bir işkenceye dönüşebilir.
  2. Kokusunu beğenmedim ben,biraz ağır bir kokusu var.Tabi bu koku işi kişiden kişiye değişiyor;)
Fiyatı 9-10 TL civarı.Nerdeyse bütün eczanelerde ve marketlerde var,onlardan temin edebilirsiniz;)Ama yanına güzel bir saç kremi de eklemeyi unutmayın;)

5 yorum:

  1. bu şampuanı kullanan bir yakınım saçlarının daha da fazla dökülmeye başladığını normal şampuana geçtiğinde durumun düzeldiğini söylemişti..kişiden kişiye göre değişiyor sanırım etkileri

    YanıtlaSil
  2. Olabilir tatlım her ürün herkese iyi gelmeyebiliyor;)aksine benim saçlarım 2-3 tel dökülüo artık;)

    YanıtlaSil
  3. Sevindim canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Saç dökülmesi için kesinlikle Bioblas kullanımı yapılması gereken mükemmel bir ürün.Saç dökülmelerim artık yok denilecek kadar azaldı.Ayrıcakokusu şahane.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...