25 Şubat 2011

Allığımı PresLedim:)

Top halindeyken renk vermeyip beni bunalıma sokan Avon ışıltılı top allığımı presledim.Bu benim ilk presleme işlemim:)Gayet kolay bir işmiş,ben uğraştırıcı bir şey sanıyordum.Benim toplamda 2 dakikamı aldı.Toz veya pigment ürünlerinizi kolayca presleyebilirsiniz.Presleme işlemini uzun uzun anlatmıcam çünkü duayen Just Make Up bu işlemi uzun uzun ve ayrıntılı bir şekilde anlatmış,ellerine sağlık;)Okumak için tık tık.

Önce allığın top halindeyken ki görüntüsü buydu:)

Sonra ben bu allığı toz hale getirdim ama onu resimlemeyi unuttum:(

En son allığın preslenmiş hali karşınızda:))


Allık böylece hem daha güzel bir görünüme kawuştu hem de rengini gayet güzel bir şekilde cildime veriyor artık.Meğersem bu allığın ne güzel bir rengi warmış da ben farkında değilmişim:))

EDİT:Allığın yeni rengini merak edenler için allık iyice kuruduktan sonra swatchladım;)




9 yorum:

  1. kutuda pek güzel durmuş acaba benimde lise yıllarından kalan bunun bronzerı var onu mu preslesem belki artık renk verir :))

    YanıtlaSil
  2. Presle canım hem çok zewkli hem de çok güzel renk veriyor:))

    YanıtlaSil
  3. Böyle birşeyi presslemek hiç aklıma gelmezdi, valla helal olsun =) Hem presslenmiş dahi kat kat daha güzel olmuş, ışıltıları muhteşem görünüyor!

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bir renge dönüşmüş bu şekilde...

    YanıtlaSil
  5. JM seni blogumda görmek ne güzel:)teşekkür ederim ben de senden bu presleme işlemini öğrenmesem yapamazdım inan;)

    YanıtlaSil
  6. aynı allıktan var ve hiç bişe yaramadan duruyor bende yapıyım dicem ama presleme işlemi ya yapaamzsam korkusuyla birleşince vazgeçtim =) güle gülle kullan gerçekten çok hoş duruo renk

    YanıtlaSil
  7. Cok iyi düsünmüssün, her renkten esit istedigin kadar alabilirsin böylelikle. Fikri cok begendim :)

    YanıtlaSil
  8. süpersin walla çok zekice bir hareket renk süper olmuş

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş :) bende de aynısından var,öyle duruyor. denesem mi acaba

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...