14 Ocak 2011

Sihirli Ruj



Dün bir kozmetikçide rujlara bakarken bu ruju gördüm ve çok dikkatimi çekti:)Yeşil renk olması çok şaşırttı beni.Satan adam gayet kalıcı bir ruj olduğunu ve çok doğal bir pembelik verdiğini söyledi dudaklara.Ben de merak edip denedim ve aynen söylediği gibi oldu.Dudaklarıma çok hoş bir pembelik verdi.Kokusu da müthiş,muz gibi kokuyor.Hemen aldım ben de.Sabah sürdüğüm ruj akşamda dahil olmak üzere yatana kadar dudağımda kaldı.Biraz iddialı olacak ama bu zamana kadar kullandığım en kalıcı ruj kendileri.Çok sewdim ben bu ufaklığı:)Özellikle beyaz tenlilere çok yakışacak bir renk çıkıyor ortaya sürünce.Fiyatı da 3 TL.

18 yorum:

  1. aynısı bende de var ama içinde zararlı kimyasallar vardır diye kullanmıyorum bi de bana pek yakışmıyo verdiği pembelik... kalıcı istiyorsanız max factor ün çift taraflı rujları var onlar harika ama dudakları kuruttuğu için gene sağlığa zararlı tabi... en iyisi nemlendiricili rujlar tercih etmek diye düşünüyorum (=

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bu rujlardan annem kullanırdı ben çok küçükken, bu arada ben 27 yaşımdayım :) hatta biz sürdüğümüzde kalıcı olduğunu bilmediğimiz için annemden fırça yerdik, sürdüğümüz bilboardlara asılmış afiş gibi meydandaydı :)) ne yapsak çıkaramazdık, bana bu ruj şuan nostalji oldu :) teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  3. benım kucuklugumun rı,uju bu.
    suriyeden falan gelirdi hep
    hacdan gelenler de getirirdi
    gercekten cok kalıcı bir ruj

    YanıtlaSil
  4. Haklısın cnm zararlı kimyasallar vardır içinde ama artık makyaj malzemelerinin %95 i içerior zaten zararlı madde.bana verdiği pembelik çok yakıştı.ben çok beğendm artık hep kullanmayı düşünüorum.

    YanıtlaSil
  5. Biraz önce annem gördü ruju o da dedi biz gençken bu ruju kullanıyorduk die.Demek ki eskiden bu ruj revaçtaymış ama kalıcılığı gerçekten çok şaşıttı beni.Swatchlamak için elime sürdüm ruju ne yapmasam da çıkaramıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Aaa bunu nerede bulabiliriz acaba? =))

    YanıtlaSil
  7. Bazı kozmetikçilerde satılıyor canım.Sihirli ruj dersen yardımcı olurlar sana;)

    YanıtlaSil
  8. benim favori rujum bu satan kişi 12li olarak bi kutuda satıyordu ben 12 tanesini 12 tlye aldım :) cevremdekiler aldı hep benden

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürleeer. Yarın hemen bakacağım :D

    YanıtlaSil
  10. aaaaaaa annemin ruju,küçüklüğümden hatırlıyorum bende hep kaçamak sürerdim sonra da bi türlü çıkaramazdım annem ve babam da kızardı :)

    YanıtlaSil
  11. Rengi muhteşem,bana da acayip yakışmıştı ve gerçekten çok kalıcı ama dediğiniz doğru pek çok zararlı kimyasal içeriyor,farmakolojist bir arkadaşım uyarmıştı ve dudak doğrudan ağız yoluyla vücuda girmesi de oldukça kolay olduğu için ben kullanmayı bıraktım.Ayrıca bildiğim kadarıyla kalıcı olan tüm rujlar hala daha üstün bir teknoloji gelişmediğinden ağır kimyasal içeriyor çok bu sebeple de çok zararlılar.

    YanıtlaSil
  12. hehe gerçekten şu anda 20lerin sonunda ve 30larda olanların hemen hepsi annelerinde bu ruju görmüştür. bizimde komşuda vardı, ama o kıpkırmızı oluyordu ve çıkmıordu çok eğlenirdik bununla :)))

    YanıtlaSil
  13. Geçenlerde bu ruja bi yerde denk geldim ve testerını elimin üzerinde denedim. Rujun çok kalıcı olduğunu daha önce okumuştum. Abartmıyorum elimin üzerinden 2 gün boyunca ne yaptıysam çıkmadı. Sabunla yıkadım krem sürdüm yok arkadaş bu ruj 2 gün boyunca sürdüğüm gibi kaldı yahu :) Ruju anneme anlattığımda kendisinin kullanmadığını söyledi. Sanırım bu ruju zamanında kullanmayan tek anne benimkisi :p:D

    YanıtlaSil
  14. ya evet çok kalıcı ve bu beni çok korkutuyor o yüzden kullanmıyorum artık,içerisinde çok kimyasal vardır diye düşünüyorum:)annenin kullanmamasına da şaşırdım o bu furyaya katılmamış demek ki :D

    YanıtlaSil
  15. bende de aynısı var.çok güzel gerçekten renk konusunda kesinlikle çok kalıcı ama zararlı kimyasallar olduğunu düşünerek bir-iki sefer kullanımından sonra bende kullanmadım.

    YanıtlaSil
  16. Dünyaca ünlü kozmetik, parfüm ve makyaj markaları, en hoş kokular, fırsatlar ve yüksek müşteri memnuniyeti ile hizmetinizdeyiz.
    Güncel parfüm fiyatları için sitemizi sık sık ziyaret etmeyi unutmayın.
    Son trend Erkek Parfümleri ve Bayan Parfümleri hakkında bilgiler, haberler ve ünlülerin parfümlerini blog sayfamızda bulabilir ve sizde takip ettiğiniz ünlülerin parfüm ve makyaj sırlarını öğrenebileceksiniz.
    Çok yakında dünya markalarının en çok tercih edilen Kozmetik modellerini sizlere en ucuz fiyatlara sitemizde bulabileceksiniz.

    YanıtlaSil
  17. Bu bende de var. Hatta şimdi dudağımda. Rengi çok hoş. Bana da çok yakışıyo. Burda 1 tanesi 1 lira. Heryerde var. Hemen hemen tüm kozmetiklerde. Bu arada benim annem hiç kullanmamış. Aslında annem hayatında kullanmamış :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...