17 Ocak 2011

Oriflame & Flormar Eyeliner Pen




Bugün makyajımda oriflame hollywood eyeliner peni kullanınca ve elimde flormar eyeliner pen de olunca sizin için bir karşılaştırma postu hazırlamaya karar werdim.
Resimlerden de göreceğiniz gibi flormar eyeliner pen daha kalın uçlu oriflameye göre.Performansları kıyaslayacak olursam;oriflameden daha memnun kaldım.Verdiği renk daha canlı ve sürümü kolay.Kalıcılık gayet iyi.Flormarın sürümü zor ve az renk veriyor.Ayrıca sürerken gözümü acıtıyor ve çabuk kuruyor.Aşağıda iki eyelineri de swatchladım elimde.Flormarı 5 TL'ye,Oriflameyi indirimde 6.90 TL'ye almıştım.

2 yorum:

  1. Flormar'ı çok merak ediyordum! Tüh, iyi ki almamışım. Oriflame.. Allah'ım hiç kimse mi çevremde satmaz? Neyse bulursam alacağım. Kalemler daha iyi oluyor =))

    YanıtlaSil
  2. Canım Rimmel denedin mi o da harika, çok incecik ve kuyruklu çizebiliyosun çizgiyi, bir de çok kalıcı benim gözümde :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...