19 Ocak 2011

Oriflame Beauty Makyaj Bazı




Makyaj bazım olmadığı için aralık katalogunda oriflame beauty makyaj bazını görünce sipariş verdim.Yaklaşık 1 aydır elimde bulunuyor ama bugun kullandım ilk defa.Ürünün waat ettikleri:
  • Hafif yapılı losyon şeklinde makyaj bazı formülündeki silikonlar ile cildinizi yumuşatır, yatıştırır ve matlaştırır. Fondöten veya pudra altına uygulayarak makyajınızın uzun süre kalıcı olmasını sağlayın. Göz farı makyajınız için de baz olarak kullanabilirsiniz. 30 ml.

Peki ben ne düşünüyorum bu makyaj bazıyla ilgili??Bugün makyajımda kullandım ve bilerek makyajımı bu saate kadar çıkarmadım ürün performansını tamamen görmek için.Bu ürün beklentilerimi karşılamadı açıkçası.Tamam içeriğindeki silikonlar ile cildi yumuşattığı,yatıştırdığı ve matlaştırdığı doğru ama makyajın uzun süre kalıcı olmasında pek bir etkisi yok.Benim makyajım bu baz olmadan da gayet uzun süre cildimde kalabiliyor ve tabi bunda missha bb kremin etkisi büyük.Bugün missha krem sürmeden denedim o yüzden tenimde bazı.Bu makyaj bazını far bazı olarak da kullanıldığı yazılmış,çok far kullanmadığım halde sırf bu özelliğini denemek için far sürdüm bugun ama sürdüğüm far 1-2 saat içinde göz çizgimde birikme yaptı ve bu beni çok sinir etti.Bu sefer olmamış oriflame pek beğenmedim bu ürünü.Fiyatı 19.90 TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...