11 Ocak 2011

OnLine Kozmetik ALışverişi SiteLeri


Bu gün size birkaç alışveriş sitesi tavsiye edeceğim.Umarım işinize yarar.

Strawberry severek alışveriş yaptığım bir site.Makyajdan cilt bakımına hatta parfüme kadar birçok ürün mevcut.Hem dünyanın her yerine kargo ücretsiz(parfüm alışverişi hariç).

Ebayı çoğu kişi gibi ben de alışveriş yapmak için kullanıorum.Bazen cidden çok uygun fiyata ürün alabiliorsunuz.Sabit bir kargo ücreti yok,satıcıdan satıcıya değişiyor kargo ücretleri.

Cherry culture çok sayıda ürün yelpazesi ve uygun fiyata ürünleriyle aklınızı çelebilir:)Takipsiz kargo ücreti dünyanın heryerine 9 $ dı sanırım.

Cheap smells bu sitede bir çok kozmetik markası mevcut.Ürünler el yakmayan cinsten ama ürünler sterlinle satılıyor.Onu gözardı etmeyin;)Ayrıca birçok parfüm markası da mewcut.Kargo ücretini hatırlayamıyorum.

Coastal scents işte bu siteye bayılıyorum:)Far paletleri,eyelinerleri bir harika,fiyatları da gayet uygun.Kargo ücreti aldığınız ürünün ağırlığıyla orantılı olarak değişiyor.

E.L.F bu siteyi de seviyorum.Ürünler gerçekten çok ucuz ve ihtiyacı karşılayacak cinsten.Kargo ücreti 4€ ama ara ara ücretsiz kargo kampanyası yapıyorlar.Onun için facebook sayfasından takip etmeniz yeterli;)

Yukarıdaki siteler benim alışveriş yapıp memnun kaldığım siteler,size aşağıda benim alışveriş yapmadığım fakat başkalarının yapıp memnun kaldığı siteleri vermek istiyorum...








Not:Sitelere gitmek için pembe yazıların üzerine tıklamanız yeterli;)

2 yorum:

  1. artık bu sitelerden türkiye için alışveriş yapılamıyor dimi? yasak yüzünden.

    YanıtlaSil
  2. evet malesef alışveriş yapsanız dahi,gümrükte el konur.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...