17 Ocak 2011

Maybelline Falsies Volume Express Maskara


Yine geciken bir postla karşınızdayım.Bu rimeli daha önce tanıtmayı düşünüyordum ama malesef nasip olmadı.Kısmet buguneymiş:)
Rimellere ayrı bir düşkünlüğüm olduğunu beni tanıyan çoğu kişi bilir.O yüzden sürekli farklı markalardan denemek amaçlı rimeller alırım.
Maybelline maskara olayında hoşuma giden bir marka açıkçası,rimellerini başarılı buluyorum.
Bu tombişi ben de herkes gibi merak ediyordum ve güzel bir indirim fırsatı yakalayınca
sahip oldum:)Öncelikle ambalajının bir albenisi var.Benim gibi pembe renge düşkünlüğünüz warsa sizin de hoşunuza gidecektir.Yorumlarıma geçmeden önce,ürünün vaat ettikleri:

  • Boşlukları kirpik var gibi kaplar.
  • Kera fiberli formül kirpiklerdeki boşlukları kavrar ve dolgunlaştırır.
  • Yoğun ürün uygulaması tüm kirpikleri kökten uca kavrar.
  • Tek tek ayrılmış dolgun kirpikler. Esnek yapılı yepyeni kavsli fırçası her boşluğu kirpik varmışçasına tamamen doldurur.
  • İnanılmaz bir takma kirpik etkisi için maskarada devrim ! Daha hacimli ve baştan sona kökten uca 3X daha belirgin kirpik garantisi !!!

Performans açısından memnun kaldım rimelden,yine yapmış maybelline.Ama takma kirpik sloganı biraz abartılı olmuş.Eğer resimdeki gibi bir görüntü elde edilseydi kimse bu rimelden başka bir rimel kullanmazdı di mi:)Hacim vermesi,kalıcılık ve kirpiklere werdiği renk güzel,canlı. Ayrıca benim çok dikkat ettiğim bir olay olan yüzüme küçük küçük parçacıklar halinde dökülmedi bu rimel.Buna çok sewindim özellikle.Gördüğünüz gibi fırçası kıwrımlı,bu kirpiklerin daha kıwrık görünmesi için iyi bir seçim olmuş.Ben bu rimele indirimde 12 TL'ye sahip olmuştum.Bu fiyata bu performans bence çok iyi;)
Ayrıca size bir ipucu vericem..Eğer bu rimele sahipseniz ve daha iyi bir performans almak istiyorsanız önce mavi okla gösterdiğim kısımla uygulayın ürünü kirpiklerinize sonra kırmızı okla gösterdiğim kısımla uygulayın.Böylece kirpikleriniz daha hacimli olacak;)Sewgiler...

4 yorum:

  1. merhaba, bu ürün hakkında yaptığın tüm yorumlara katılıyorum, bende bu ürünü kullanıyorum, hatta bu sabah sürerken bloglarda bahsedilmişmyi acaba diye aklımdan geçirdim cidden :)) maybelline rimellerini hep sevmişimdir, hemde fiyat olarakta gayet uygunlar,ikincisini daha yeni aldım ve nedense çok çabuk bitiyor, acaba çabukmu kuruyor farkındamı değilim, bu arada sürüş tekniğimiz aynı :)teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim cnm aynı fikirde olmamıza sewndim;)Bende de aynı şey oluor,ya rimeli çok sürdğümüzden ya da cidden çabuk kuruyor maybelline rimeller..

    YanıtlaSil
  3. ben de aldım hiç beğenmedim. öyle duruyo kenarda:(
    sürüş tarzı pek bilmiyorum pek ondandır belki ama alix avien volume de kullanıyorum teknik olmasa da gayet oluyodu:)

    YanıtlaSil
  4. doğrudur,ben de bazen çoğu kişinin beğendiği ürünleri beğenemiorum.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...