18 Ocak 2011

Japon İşi,Gözleri Büyük Gösteren Beyaz Işıltılı Göz Kalemi


Yukarıdaki resim ebaydan alıntıdır.


Bu göz kalemini ilk ebayda gördüm ve merak edip sipariş ettim.Ürün parlayan inciler ile görkemli gözler ortaya çıkarmayı ve küçük gözleri daha iri göstermeyi waat ediyor.
Ben çok beğendiğim bu göz kalemini gözlere çok güzel bir ışıltı katıyor.Yumuşak yapısıyla gözlere çok rahat sürülüyor.Gözün hem içine hem dışına uygulanabiliyor.Bazı kişiler de far olarak kullanıyormuş.Biliyorsunuz ki gözün içine ve ya altına beyaz kalem çekmek gözü olduğundan daha büyük gösteririr,o yüzden bu kalemle onu sağlayabiliyorsunuz.Fiyatı çok komik 0.99 $:)Ücretsiz kargoyla geliyor.Bu fiyata gerçekten çok güzel bir göz kalemi.Siz de almak istiyorsanız ebaydan sipariş verebilirsiniz;)

13 yorum:

  1. cnm belki alakalı değil ama birşey sormak istiyorum elf tracking number veriyormu?araştırdım bulamadım

    YanıtlaSil
  2. 2 çeşit kargosu war biri takipli diğeri takipsiz.takipli olanda tracking numarası veriyor ama onun ücreti daha yüksek...

    YanıtlaSil
  3. iyiki paylaşmışsın canım benim....ellerine sağlık.bende göz içine cekilen beyaz kalemlerle çok ilgiliyim....biçok marka denedim alerji yaptı,şimdi en son avon aldım anew serisinden,o yapmadı şimdilik bakalım....bu senin aldıgın daha da güzel duruyo....eğer kredi kartım olsaydı hemen bende alırdım,hiç kaçırmak istemezdim....o kadar hoş durmuş ki....sen güzel günlerde kullan canım....sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ay ben bundan istiyorum uf ya kredi karti olmamasi ne kotu:(nasi alcamki

    YanıtlaSil
  5. adsız tşk ederim,keşke deneme fırsatın olsaydı eminim çok hoşuna giderdi bu kalem.
    kamile,kredi kartsız alınmıor canım ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  6. ben sipariş edeli 2 ay oldu kimden aldığımı hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  7. superr ya cok guzel bende kartsız olanlardanım ve hıc kavusamıcaz:(( pekı satmayı dusunmezmısın canım:)) yada ankarada alabılecegım bu kalıteye yakın bı urun bılıyormusun?

    YanıtlaSil
  8. kullanılmış ürünleri satma taraftarı değilim cnm,ankarada yaşamadığım için bilemiorum nerde buna benzer bi ürün satıldığını malesef:(

    YanıtlaSil
  9. hmm belkı sonraki gunlerde 1'er fazla getırıp satmak ıstersın olmazmı;)))bu arada farlar için cok sabırsızım gelmedıler daha bakalım yarın gelır heralde:)

    YanıtlaSil
  10. Tamam cnm bi daha istersem fazladan isterim;)

    YanıtlaSil
  11. arkadaslar linki

    http://cgi.ebay.com/2-X-Pearl-White-Eye-Liner-Eye-Shadow-Pencil-Make-Up-New-/110615333711?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c1300b4f

    :)

    iyi alışverişler

    YanıtlaSil
  12. ii oldu linkini wermen,almak isteyenler alabilirler ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...