15 Ocak 2011

GoLden Rose Extreme Lip PLumper --->05



Baya gecikmiş bir postla karşınızdayım bugun.Bu ürün golden rose un dudak dolgunlaştırıcı lip gloss serisinden 05 numaralı ürünü.Yazın 17 TL gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam.Ürünün vaat ettikleri:
  • Anında dolgunluk ve parlaklık
  • 29 günlük kullanımdan sonra kalıcı dolgunluk ve kontur belirginleştirme
  • Nemlendirme
Uzun zamandır kullanıyorum ama öle dolgunluk felan sağlamadı benim dudaklarımda.İçinde acı biber ve tarçın özleri olduğundan sadece anlık bir yanma ve dolgunluk sağlıyor.Yapış yapış bir gloss,yoğun bir yapıda ve dudakta ağırlık yapıyor,o hissi de sevmedim.Ama kalıcılık konusunda idare eder.Swatchını aşağıda yaptım.Kutusundaki gibi yoğun bir kırmızılık olmuyor dudaklarda daha çok pembeye kaçan bir renk çıkıyor ortaya.


 Renk Seçenekleri:

1 yorum:

  1. merhabalar
    blogunuz çok güzel ,ellerinize sağlık..
    Golden rose.. erkul kozmetik yurtdışı sitelerinden alışverişi yasaklatmak için harcadığı zamanı dandik ürünlerini geliştirmek için harcasaydı daha iyi olurdu gibime geliyor.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...