28 Ocak 2011

Evde Göz Kremi Hazırlama


Göz kremlerinin fiyatları malum,belki çoğu kişinin bütçesi bu kremlerden satın almaya yetmiyordur.Onun için size bir alternatif sunmak istiyorum.Ben de bir yerden okudum ve çok hoşuma gitti bu fikir açıkçası.Fikre geçecek olursam;çoğunuz bepanthene kremi biliyorsunuzdur,bütün eczanelerde bulunan cilt yenileyici krem.Fiyatı 3 TL gibi birşey.Yine eczanelerde bulabileceğiniz E ve C vitamini ampüllerinden alıp bu kremle karıştırıp göz çewrenize uygulayabilirsiniz.Böylece gayet uygun fiyata bir göz kremi sahibi olursunuz;)

5 yorum:

  1. Bugün aldım bepanthen'i 5liraydı. yalnız biraz yağlı gibi geldi gözüme ama :S

    YanıtlaSil
  2. ben 3.5 TL ye aldım cnm sanırım fiyat değişiyor.Yüzü de rahat kullanılan bir krem çoğu arkadaşım kullanıo sivilcelenme olayı felan yaşamadılar,özellikle göz çewresinde kullanılabiliyor yenileyici ve yara iyileştirici özelliği olduğu için.

    YanıtlaSil
  3. akne tedavisi gördüğüm için bu kremi oldukça çok kullanıyorum. 5 tl ye aldığınız krem pomad türü olabilir yani aşırı yağlıdır ve yanık tedavileri için kullanılır. normal bepantheni kullanmak daha kolay.cilt daha kolay emiyor. bu arada ünlülerin ve mankenlerin vazgeçilmez kremi bepanthenmiş. birçok yerde okudum

    YanıtlaSil
  4. sanırım senin aldığın pomad türü olan.

    YanıtlaSil
  5. benim kullandığım yukardaki resimde olan bepanthen canım

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...