28 Ocak 2011

ELite Terecota Pudra No:56


Güzel bir highlightera ihtiyacım vardı o yüzden o gün kozmetikçide gezerken bu terecota pudra gözüme çarptı.Testerini denedim çok güzel ışıltı verdi elime o yüzden hemen almaya karar verdim.Elite,bir Türk kozmetik firması,bazı ürünleri gerçekten güzel.Özellikle allıkları ve farları gerçekten çok hoş.Bu ürünle ilgili yorumlarıma geçecek olursam;gayet ışıltılı bir pudra.Pudra denmesi sizi yanıltmasın,tüm yüzünüze uyguladığınızda disko topuna dönme ihtimaliniz çok yüksek.O yüzden sadece aydınlatılacak kısma çok az miktar kullanmak yetiyor.Ben genelde burun üstüme ve allığımla karıştırıp elmacık kemiklerimin üzerine uyguluyorum ve gayet güzel sonuçlar alıyorum.Yüzümü daha aydınlık ve canlı gösteriyor.Fiyatı 25 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...