10 Ocak 2011

Elf Ürünleri ve Swatchları

ELF LİPSTİCK CLASSY



1.5€ olmasına rağmen güzel bir ruj.Yapısı gayet yumuşak ve sürümü kolay.Dudakta kuruluk yapmıyor.

EYE SHADOW PALETTE-NATURAL



Gayet canlı ve ışıltılı renklere sahip bir palet ama kullanınca toz toz dökülüyor.O yönünü sewmedim.Bir daha almam.

ALL OVER COLOR STİCK VE SHİMMERİNG FACİAL WHİP


All over color stick ler çok amaçlı olarak kullanılabiliyor.Allık,far veya ruj olarak kullanılıyorlar.Yapıları biraz sert benim hoşuma gitmedi,sürülmeleri zor.
Facial whip sıvı yapıda bir ürün yanaklara sürülüyor.Güzel ışıltı veriyor.

SHİMMER PALETTE




Yüzü aydınlatmak için kullanılan bir ürün,yanaklara ve gözlere uygulanıyor.Ben beğendim açıkçası.
SİTEYE GİTMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN...

5 yorum:

  1. merhaba, ürünler hakkındaki bilgilendirici yorumların için teşekkürler, elf shimmer palette gerçekten güzel bir ürüne benziyor, ihtiyaca ve güzelliğe karşılık verecek bir ürün bence, gerçekten beğendim hoş tonlar var, fiyatı hakkında bilgi verebilirmisin mahsuru yoksa? birde yüzüne uygulayıp buraya koyarsan çok sevinirim tabi yine mahsuru yoksa :) hoşçakal..

    YanıtlaSil
  2. elfin kendisi sitesin de 3.5 sterline satılıor bu ürün.resim koymak isterdim ama malesef koyamam özel sebeplerden dolayı;)

    YanıtlaSil
  3. anlıyorum peki :) bu linkte buldum shimmer palette'i ve facial whip ürünlerini, http://www.eyeslipsface.com/makeup/face/shimmer ,bana biraz bilgi verebilirmisin, belki benim gibi bilmeyenlerde vardır, ne kadar sürede eline geçti siparişlerin ve kargo ücretleri neye göre ne kadar oluyor ?

    YanıtlaSil
  4. canım siparişlerim 10-14 gün içerisinde elime geçior.yalnız elf.uk sitesi tükiyeye gönderim yapıor.kargo ücreti normalde 4 sterlin ama elf ara ara ücretsiz kargo uygulaması yapıor.facebook sayfasından takip edebilrisin;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba .Bende belirttiğiniz siteden elf ürünleri sipariş etmeyi planlıyorum .Doğru bir tercih mi?Elimize ulasıyor mu ürünler sağ salim :):)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...