13 Ocak 2011

Down Under Natural's Şampuan

Slmlar...Uzun zamandır bioblas şampuan kullanıyordum saç dökülmeleri için.Saç dökülme sorunum sona erdikten sonra şampuan değiştirme kararı aldım,çünkü saçlarım çok yıpranmıştı.Bioblas şampuan bitkisel içerikli olduğundan saçlarımı çok sertleştirdi kolay kolay tarayamıyordum.Çoğu kişinin memnun kaldığı down under naturals şampuan kullanmaya karar verdim.Ben kivilisini kullanıyorum.Birkaç çeşidi daha var.Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve çok memnunum.Saçları biraz sertleştirebiliyor ama o sorunu da güzel bir saç kremiyle halledebilirsiniz.Kokusu ve temizlemesi harika.Saçlarda hiç ağırlık yapmıyor.Saçları besliyor ve belirli bir süreden sonra saçları güçlendiriyor.Herhangi bi dökülme falan da yapmadı saçlarımda.
Ürünün özelliklerine gelecek olursak:
  • Fortiplex teknolojisi ile zenginleştirilmiş meyve ve doğal bitki özlerinden oluşmaktadır.
  • İçeriğindeki B12 vitaminleri,selüloz ve meyve proteinleri saç ve saç derisini besler.
  • UV filtresi ile güneşin zararlı ışınları ve çevresel faktörlerden korur.
  • Sadece 5 kullanımdan sonra saçlar %60 daha güçlü hale gelir.
  • Tüm saç tipleri için doğal özlerle hazırlanmış formülü ,saçların doğal nem dengesini bozmadan ve saçları ağırlaştırmadan temizler,nemlendirir.
Ben 1000 ml sini kullanıyorum.Ürünün fiyatı 14-18 TL aralığında değişiyor.Saç kremi falan da var.En kısa sürede ondan da almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...