10 Ocak 2011

Coastal Scents Allık Paleti



Slmlar iki haftadır sınawlarla boğuşuyorum o yüzden bloguma fazla yoğunlaşamıyorum ama 2 gün sınavım yok o yüzden biraz blogumla ilgileneyim dedim,sonra tekrar sınavlara devam:)Size bugün allık paletimden bahsetmek istiyorum.Bu allık paleti gayet uygun bir fiyata coastal scents sitesinde satılıyor (kargo dahil 31 dolar).Coastal Scents sitesinden aldığım far paletlerinden çok memnun kaldıktan sonra bu ürüne de sahip olmak istedim.Çok da iyi etmişim:)10 tane güzel,canlı ve kalıcı renge sahip bir allık paleti bu.Yarısı ışıltılı ve yarısı mat renklerden oluşuyor.İsterseniz bronzer olarak bile kullanabiliyorsunuz bazı renkleri.Ben çok memnun kaldım,tavsiye ederim kesinlikle.Bazı renklerin swatchlarını aşağıda gösterdim.

4 yorum:

  1. Bi tane daha 6lı allık paleti vardı sanırım,ben onu çok beğeniyordum ama bu da süpermiş yaa !! Bayıldım :( Bunun kargosu dediğin gibi tutmuştu herhalde di mi 16-17 dolar ?

    YanıtlaSil
  2. 14 dolar canım kargosu ben bi ara satıyordum bunu da kimse almayınca kendim kullanıyorum şimdi ama ii ki satmamışım süper bir palet:))

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel görünüyor canım bende ne zamandır almak istiyorum ama yurt dışından alışveriş yapmaya çekinenlerdenim :D o yüzden tekrar getirirsen bu üründen ben şimdiden talibim haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
  4. canım 40-45 tl ye geliyor yaklaşık coastal scentsten istersen getirtebilirim;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...