21 Ocak 2011

Calvin Klein Lipstick No:107(Clear Rose)


Bugün size Calvin Klein marka rujumu tanıtmak istiyorum.Rujun ambalajı ayrı güzel,kendisi ayrı güzel resmen kalite kokuyor bu ruj:)Yumuşacık bir yapısı war,dudakta resmen kayıyor sürerken.Nemlendirici sürmeme gerek kalmıyor,dudaklarımı yumuşacık yapıyor sürünce.Kesinlikte kurutmuyor dudakları.Kalıcı bir ruj.Yani anlayacağınız bir rujdan beklenen bütün özellikleri karşılıyor.Strawberry.com'da 22TL fiyatı birçok renk seçeneği war.Almak isterseniz gerçekten muhteşem bir ruj,gözüm kapalı tavsiye ediyorum;)

2 yorum:

  1. waoowww.Çok yakışmış sana:)
    hemen çileğe ışınlanıyorum ve bana gidecek renklere bakıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...