23 Ocak 2011

40 Soru-40 Cevap

1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
Sabah ve akşam olmak üzere iki kez..

2. Cilt tipin nedir?
Karma..

3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Sebamed likit yüz temizleyici,Neutrogena deep clean,Oriflame essentials fairness sabun.Nivea.

4. Peeling yapar mısın?
Banyodan banyoya.

5. Peeling ürünün ne marka?
Garnier,Oriflame,Clean and Clear.

6. Nemlendiricin nedir?
Neutrogena oil free moisture spf 15.

7. Çillerin var mı?
Yok..

8. Göz kremi kullanıyor musun?
Her sabah ve akşam kullanırım.Body shop C ve E vitaminli göz kremini kullanıyorum.

9. Cildin akneye meyilli midir?
Evet.

10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Özellikle koruyucu kullanmıyorum ama fondötenimi SPF'li seçmeye gayret ediyorum.

MAKYAJ

11. Fondötenin nedir?
Missha BB Krem 21 numarayı fondöten olarak kullanıyorum.

12. Kapatıcı kullanıyor musun?
Çoğu zaman.

13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Sarı alt tonluyum.

14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
Bayılıyorum bir sürü takma kirpiğim var ama takmaya üşeniyorum:)

15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?
Ben kuruyana kadar kullanırım.

16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?
Değişiyor.Maybelline,Oriflame,Flormar,Pastel.

17. Sephora mı MAC mi?
MAC.

18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?
Tabiii kii makyaj fırçalarından.

19. Far bazı kullanıyor musun?
Hayır,far kullanmıyorum o yüzden gerek kalmıyor.

20. Ya yüz için?
Aldım ama performansı hoşuma gitmediği için öylece köşede duruyor.

21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?
Far kullanmam ama heves eder alırım bir favorim yok.

22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Ruh halime göre değişiyor ama çoğunlıuk kalem kullanırım.

23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
Hiç öyle bir kazam olmadı..

24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Uğraştırıcı geliyor.

25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
Hayır..

26. Favori rujun nedir?
Favorim yok..

27. Peki gloss?
Flormarın ve Lorealın glosslarını başarılı buluyorum.Favorim yok çünkü her gün daha güzel bir ürün çıkıyor.

28. En sevdiğin allık hangisi peki?
Flormar

29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Her zaman...

30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
Harika şeyler çıkabiliyor ancak burada çoğu markanın aşırı pahalıya satıldığını düşünüyorum.

31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Evet düşündüm,okul bitince inşallah.

32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
Evet genelde rimeli kirpiğim hariç gözümün heryerine sürüyorum:)

33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Çok fazla allık sürülen yanaklardan ve makyajı sadece göz kaleminden ibaret sanıp yüzünün kusurlarını kapatmayanlardan nefret ediyorum.

34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
Doğal tonları severim.

35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Kim Kardashian.

36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Rimelllll...

37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Çok nadir..

38. Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
Çok beyaz olduğum için soluk duruyorum.

39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
M.A.C kesinlikle.Sürekli yeniliyorlar kendilerini.

40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Makyaj bana güzelliği vurgulayan bir araç gibi geliyor.İyi yapılmış bir makyajla güzelliğinize güzellik katabiliyorsunuz aksi takdirde olduğunuzdan çirkin gözükebiliyorsunuz.Onun için ayarı iyi tutturmak ve gerçekten bu işi bilmeden makyaj yapılmaması gerektiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...