1 Aralık 2010

KuLLandığım OrifLame RimeLLer

ORİFLAME BEAUTY WONDER LASH MASKARA

Bu rimel benim oriflameden aldığım ilk rimel.Baya bi süre kullandım ve gayet memnun kaldım.Kirpikleri tek tek ayırıyor,dolgunlaştırıyor ve uzunluk sağlıyor.Kalıcılık konusunda da gayet başarılı.Göz altıma herhangi bi dökülme felan da yapmadı.Fiyatı da uygun.Bi daha alır mıyım;kesinlikle EVETT!!!

ORİFLAME BEAUTY REVELATION MASKARA

Bu ürünün gayet ince bir fırçası var.İnce fırçalara alışık olmayanlar için güzel bir rimel değil açıkçası.Kirpikleri kıvırma konusunda başarılı fakat dolgunluk sağlamıyor.Zaten böle bişe de waat etmio.Kirpiklerde topaklanma yapmıyor.En kısa kirpiğe bile şekil verio.Bi daha alır mıyım;ince fırçaları sewmediğim ve dolgunluk sağlamadığı için HAYIRR!!


VERY ME FAT LASH MASKARA

Bu rimeli oriflame yeni piyasaya sürdü ve gayet de uygun bir fiyata satışa sundu.Ben de oriflame rimellerini beğendiğim için bunu da deneyeyim dedim fakat waat ettiği hiçbir şeyi gerçekleştirmio:(Ürün kirpiklerde dolgunluğu waat edio ama gelin görün ki hiçbir dolgunluk olmuyor kirpiklerde.Kaç kat sürmeme rağmen kirpiklerimde pek fark göremedim.Bir daha alır mıyım,kesinlikle HAYIR!!

ORİFLAME BEAUTY POWER CURL MASKARA

Bu rimeli bi alana bi bedawa kampanyasında mavi renk rimel ihtiyacım olduğu için almıştı.Kesinlikle çok güzel bir rimel.Kirpikleri dolgunlaştırıyor ve kıvırıyor ama renk konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Çünkü gayet koyu mavi rengi war,kirpiğe sürünce siyah gibi duruo.Kalıcılığı gayet iyi ama.Sabah sürdüğüm rimel gece ilk sürüldüğü gibi durabiliyor.Bi daha alır mıyım;EVETT!!!

GIORDANI WHITE GOLD MASKARA

En memnun kaldığım rimel bu oldu.Kirpikleri uzatması,dolgunlaştırması hepsi süper.Alalı baya uzun bir süre olmasına rağmen rimelden hala ilk günkü performansı alabiliyorum.2 kat sürmek yeterli oluyor rimeli.İçerisinde Provitamin B5 olduğu için,kirpiklerinizi besliyor.Ayrıca sabah sürdüğüm rimel gece aynen kalıyor ve gözlerimin altına siyah rimel parçaları dökülmüyor.Bir daha alır mıyım;kesinlikle EVET!!

VISIONS V* FREAKİNG AMAZING MASKARA

Bu rimelin de mavi rengini almıştım fakat pek memnun kaldığım söylenemez.Kirpiğe renk wermesi güzel ama ben bir rimelden herşeyden önce dolgunluk sağlamasını beklediğim için bu rimel benim ihtiyaçlarımı görmedi açıkçası.Kirpikleri uzatmayı kısmen sağlasa da dolgunluk sağlamıyor.Bu yüzden bi daha alır mıyım;kesinlikle HAYIR!!

5 yorum:

  1. tavsiye ediyorsan oriflameden bende alıyım rimeli canım.bloğun çok keyifli.öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. hangi rimeli alacaksın cnm??ben giordani yi şiddetle tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
  3. ORİFLAME BEAUTY WONDER LASH MASKARA'yı kesinlikle öneriyorum. Kirpikleri ayırıyor ve belirginleştiriyor. Ve çok doğal bir görüntü veriyor.. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. En baştaki rimeli tavsiye ederim. Şu anda kullanıyorum ve çok doğalbir görüntü elde ediyorum, gerçekten başarılı..

    YanıtlaSil
  5. maqnezium ve adsız ikinize de aynen katılıyorum;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...