21 Aralık 2010

CATHERİNE ARLEY SİLKY TOUCH COMPACT PUDRA NO:5

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Belki size ilginç gelebilir ama Catherine Arley pudrayı çok severek kullanıyorum ve ilk makyaj malzememdir kendisi :) Öğrencilik yıllarında malum çok bütçe ayıramazdık makyaj malzemelerine o yüzden ucuz diye bu ürünü almıştım ve çok memnun kalmıştım.Sonra yıllarca kullanmaya devam ettim kendisini.Bir ara sıkıldım itiraf ediyorum ve birçok pahalı,ucuz farketmez pudra denedim ama hiçbirinden bundan aldığım performansı alamadım icabında kürkçü dükkanına geri döndüm tabi :)


 Belki ucuz diye size kalitesiz gelebilir ama gerçekten benim bir pudrada aradığım bütün özelliklere sahip.Yumuşacık bir yapısı var,sürmesi dağıtması çok kolay.Kapatıcılık çok iyi.Cilde pürüzsüz ve bebeksi bir görünüm kazandırıyor.Tamamen mat bir pudra değil, içinde hafif ışıltılar var ama bu ışıltılar ciltte belli belirsiz duruyor.Yani ışık altında parıldamıyorsunuz aksine gayet soft ve doğal duruyor.


Pudranın 7 renk seçeneği mevcut.Hemen her cilde uyacak renkte pudra var.Bendeki renk 5 numara;sarı alt tonlu bir renk ve beyaz tenlilere uyacaktır.Çok sürmediğiniz sürece maske gibi durmuyor ciltte ve sabah sürdüğüm pudra gecenin geç saatlerine kadar cildimde kalıyor;)Tabi bunda pudrayı sürmeden önce nemlendirici ve baz sürmemin de etkisi büyük.Hassas bir cildim olmasına rağmen ben de sivilcelenme falan da yapmadı.


Catherine Arley standına rastlamak çok zor ama bu pudra genelde kozmetikçilerin raflarında ya da çekmecelerinde satılıyor.Fiyatı da 5-7 TL arası değişiyor.Ambalajının üzerinde üretim ve son kullanma tarihi yazıyor.3 yıl kullanım ömrü var.


 Uzun lafın kısası;makyaj malzemelerine ayıracak fazla bütçeniz yoksa ve iyi kapatıcılığa sahip bir pudraya sahip olmak istiyorsanız bu pudrayı kesinlikle deneyin...

33 yorum:

  1. Bende de 4 numarası var,beyaz tenliyim ama çok hafif açık kalıyor 4 numaranın rengi tenime göre,ona rağmen gayet hoş duruyor :) Kokusu da çok güzel,yapısı yumuşacık. Çok fazla kullanmasam da bazen cildime sırf onu sürdüğüm zamanlar oluyor ama bende pek de kalıcı değil malesef :(

    YanıtlaSil
  2. bende de 4 numrası war ama baya beyaz o bende beyazım aam ruh gibi oluyorum sürünce:)3 ve 5 i karıştırıp kullanıyorum o yüzden.kalıcı olması için nemlendirici sürebilirsin altına canım;)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne çabuk cevap yazdın ha şaşırdım :D Ben çok hafif sürüyorum ama sürdüm mü,o yüzden belki de aşırı beyaz durmuyor. Ben bi de denemeden internetten almıştım,çünkü başka nerden bulacağımı bilmiyorum parfümerilerde falan da yok buralarda. Denemeden aldım ama zaten çok fazla kullanmadığım için ve ucuz olduğu için sorun çıkmadı ;) Hafif sürmeyi dene sen de,o zaman ruh gibi göstermez canım .

    YanıtlaSil
  4. nemlendirici falan süreceğinize bence az daha ödeyip ii bişey kullansanız daha ii olur 5 liralık ürün zaten seni prenses değilk ruh gibi yapacaktır buna şaşaırmana gerek yok canım normal bir durum bu

    YanıtlaSil
  5. o kadar marka denedm max factor da buna dahil ama hiçbirinden bundan memnun kaldığım kadar kalmadım sayın adsız.ayrıca zaten makyaj yapsak da yapmasak da cildi nemlendirmek gerekiyor:))tabi siz paranıza kıyıp nemlendirici alamıyorsanız orasını bilemem :D

    YanıtlaSil
  6. bende bütün markaları kullandım ama bunun kadar memnun kalmadım hem ucuz hem kalıcı hemde yüzde belli bile olmuyor bazen paraya değil sonuca bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. aynen canım sana katılıyorum ;)çok pahalı olup da hiçbir işi yaramayan birçok ürün biliyorum ben,ille pahalı ürünler iyi olacak diye bir kural yok :))

    YanıtlaSil
  8. 5liralık bu pudra ile prenses gibi oluyorum, çok da seviyorum :D nemlendiricim de var, daha ne olsunn :D

    YanıtlaSil
  9. haha:)justuntitled çok tatlısın canım :D

    YanıtlaSil
  10. nerden alabiliriz bu pudrayı denemek istiyorum cvp yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  11. bende aldım bu pudradan senin tavsiyen üzerine canım bayıldım gerçekten 05 no.sunu çok ama çok severek kullanıyorum, hatta bende bir post hazırlıycam bu pudralar ile ilgili ;) sevgilerrrrrrrrrrrrrr öpücükler...canım beniimmm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kozmetikçilerde bulamıyorum her marka var catherine arley yok.baska nerde bulabilirm nerde satılıyor yardımcı olursanız sevinirmm

      Sil
  12. ben kozmetikçilerde bu pudrayı bulamıyorum her marka var catherine arley yok.baska nerde bulabilirm nerde satılıyor yardımcı olursanız sevinirimm

    YanıtlaSil
  13. bende öğrencilik yıllarımda kullanırdım ve çok da memnundum,ancak artık bulamıyorum,sorduğum yerlerde tuhaf tuhaf yüzüme bakıyorlar:)
    bulursam yazarım

    YanıtlaSil
  14. Bende uzun süredir kullanıyorum 5 numara catherine arley i ve inanılmaz memnunum.Tek makyajım nemlendiricim,5 no catherine arleym ve rimelim... çok doğal ve bebeksi :) herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. :)))) benim de ilk pudraaamdır bu. Lisede hergün kullanırdım. Kimse cildinde birşey var dememiştir. Hepte stoklardım. Ufak dükkanlar satardı bu pudraları. Tekrar almak istedim. Çokta güzeldir kendisi. 5 bucuk numarası da çok güzel duruyordu. Tavsiye ediyorum. Hatta anlam veremediğim bir şekilde 5 numaradan daha açık duruyor.:)


    suslugunlugum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Ben veritanın pudrasını kullanıyorum,oda her yerde bulunmuyor sanırım izmir dışında. Bu markayı nerelerde bulabilirim acaba bilgin var mı, herkes övüyorda açıkcası bende denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  17. aşırı toz bırakıyor, ben kesinlikle beğenmedim defalarca farklı 2 rengini denedim...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba herkese,

    Kısa süre önce facebookta www.catherinearley.com'un reklamını gördüm. online satış sitesiymiş. sitede gezdim fiyatları gerçekten çok uygundu. Sonra internetten araştırdım sizin yazınıza da denk geldim, bir cesaret 6 numaralı pudrasını aldım.

    Ben pudra kullanmam normalde çünkü cildime yediremem ve yapay görüntüsünden nefret ederim ama bu ürün gerçekten muhteşem. Yüzümde kalıp gibi durmuyor, beni rahatsız etmiyor, pudranın farkına varan herkes hemen almak istiyor... Tanışmama vesile olan size de teşekkür ederim bu sebepten

    Sevgiler saygılar herkese...

    YanıtlaSil
  19. Merhaba herkese,

    Kısa süre önce facebookta www.catherinearley.com'un reklamını gördüm. online satış sitesiymiş. sitede gezdim fiyatları gerçekten çok uygundu. Sonra internetten araştırdım sizin yazınıza da denk geldim, bir cesaret 6 numaralı pudrasını aldım.

    Ben pudra kullanmam normalde çünkü cildime yediremem ve yapay görüntüsünden nefret ederim ama bu ürün gerçekten muhteşem. Yüzümde kalıp gibi durmuyor, beni rahatsız etmiyor, pudranın farkına varan herkes hemen almak istiyor... Tanışmama vesile olan size de teşekkür ederim bu sebepten

    Sevgiler saygılar herkese...

    YanıtlaSil
  20. kesinlikle sivilce yapıyor. biz 3 arkadaş aldık üçümüzde hemen bıraktık ve yaptıgı sivilcelerde geçmiyor

    YanıtlaSil
  21. benimde sürekli kullandıgım bi ürün ve gerçektende anlatıldıgı gibi ucuz olmasına rağmen işlevi çok büyük

    YanıtlaSil
  22. İçinde parfüm olduğunu duyduğumdan beri kullanmıyorum ve kesinlikle sivilce yapıyor ve bende normalde sivilce çıkmazdı bu kadar.

    YanıtlaSil
  23. bende edindim bu efsane pudradan. sitesi de açıldı artık catherine arley in ben ojelerinde de edindim pudrasın dan da çoook memnunum ojeleri bile hipoalerjenik ve 2tl ye 15ml oje alıyorsunuz. ben 6 numarasını kullanıyorum hafif açık kalıyor ama ara tonlarını çıkarmışlar diye duymuştum 5,5 6,5gibi en sağlıklı bilgiyi sitesinden alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  24. Selamlar :) Ben nerede satıldığını buldum, ben de şimdi o siteden geliyorum. Orda Catherine Arley pudrayı gördüm çok merak ettim sen böyle anlatınca :) Ben de uygun fiyatlı pudra araışındaydım ve bu postuna geldim :) Düşüncenize ben de katılıyorum, pahalı demek kaliteli demek değil. Onlar gümrükten, vergiden ve dolar-tl karşılından dolayı bu kadar pahalılar. Yoksa Amerikada bu kadar pahalı değil. Örneğin Giorgio Armaninin fondötenini kullandım, Face Fabric olanını, burda fiyatı 85tl falan. Belki yükselmiştir. Ama inan zerre kadar memnun kalmadım, hep sivilce yaptı.. O yüzden sonucundan memnun olduğum ürünlere yöneliyorum...
    Bu arada linki veriyorum;
    http://www.kozmetikmarket.com/?urun-6339-Catherine-Arley-Pudra.html

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Catherine Arley Pudra SEVGİLİ BAYANLAR KALİTEYİ UZAKTA ARAMAYIN İŞTE SİZE ARADIĞINIZ HERŞEYİN EN UYGUN FİYATLI TEK ADRESİ
    http://www.ugurkozmetik.com/makyaj-malzemeleri/pudra-allik-ce.html

    www.ugurkozmetik.com

    YanıtlaSil
  27. benim hep kullandığım pudram :). bloglar bana çok yardımcı oldu makyaja başlamadan önce. 6 aydır ürün alıyorum. ama aldıgım her üründen çok memnun kaldım. sizin de bu paylaşımınızı görmüştüm :). Fakat ürünün bir eksisi var :) eğer kendi süngeri ile sürerseniz MASKE gibi durabilir. sünger kullanılacak olsa bile iyice silkelenip öyle kullanılmalı :) ama en uygunu tutuculuğu iyi olan bir fırça ile uygulamak. cidden uzun süre kalıcı oluyor eğer altında baska bir ürün varsa. ben fondotenden hemen sonra sürüyordum ki yapışsın diye. burnum hiç parlamadı yaz aylarında sayesinde :)

    YanıtlaSil
  28. ayrıca söylemeden geçemeyeceğim bu markanın allıkları da çok güzel. :) bende pembe bir allığı var rengi çok yoğun veriyor. dikkatli kullanılmalı yani :)).

    YanıtlaSil
  29. Bu ürünü nasıl alıcammm acilll söylermisiinnniizz ?

    YanıtlaSil
  30. BU ÜRÜNÜ NASIL ALABİLİRİM ACİL SÖYLERMİSİNİİZZ

    YanıtlaSil
  31. Bu ürün acaba yağlı ciltler için uygunmudur?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...