21 Kasım 2010

Oriflame Essentials Sabun


Oriflame satış temsilcisi olduğum için hemen hemen her ürününü denedim diyebilirim.Oriflame'nin özellikle cilt bakım ürünlerini beğeniorum.Bir sabun düşkünü olarak oriflame nin bu sabununu sipariş etmiştim,baya bi süre kullandım ve çok ama çok memnun kaldım.Vaat ettikleri;
  • Cildinizi beyazlaştırır ve daha berrak bir görünüm sağlar.
  • Sivilce izleri başta olmak üzere ciltteki çoğu lekenin giderilmesini sağlar.
Bu özellikleri düzenli kullanım sonucunda cildinizde farkedebiliyorsunuz.Cildinizi kurutmuyor bu sabun,tertemiz yapıyor yıkayınca.Kokusu da müthiş:)Bu ay ve önümüzdeki ayın katalogunda indirimde.Fiyatı 2.90 TL.Almak isteyenlere duyurulur;)

9 yorum:

  1. fazla oriflame yazısı yazmıyosun, sadece 2 tane yazdın...ben de ürünlerini çok merak ediyorum çok çok iyi oldu....... zamanla diğer ürünlerini de tanıtırmısın?sevgiler canım.gözde

    YanıtlaSil
  2. Canım sadece oriflameyi değil,blogumu tamamen boşlamış durumdaydım.Yoğunum çünkü okulla uğraşıorum,waktim oldukça yazıcam inş;)

    YanıtlaSil
  3. Ben kullanıyorum bunu ve losyonunu :) Çok memnunum öyle abartılı bir beyazlık sağlamıyor fakat yazdan kalma güneş lekeleri ve cilt tonundaki dengesizlikleri yok ediyor.Kokusuda harika,losyonuda çok hafif tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Losyonunu ben de kullandım cnmcım ondan da memnun kaldım.bu sabunun yerine başka sabunlar kullanmaya başlamıştım ama baktım hiçbiri bunun gibi güzel gelmedi cildime hemen sipariş werdim tekrardan.şimdi yine bu sabunu kullanıorum ve çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  5. harıkasın cnmm bende baska sıtelerden guzel kokulu losyonlar hangısı dıe bakınıyordum sabun daha ıyı umarım cıldıme ıyı gelır:)
    opuldun cnmm

    YanıtlaSil
  6. hımm gercekten beyazlatıyomu ben yansanmda klamıyo bronslugumyaz cıkmadan gidiyo.
    eger oyleyse hemen alıyım.

    YanıtlaSil
  7. çok beyazlatmıo canım ama farkedilir derecede aydınlatıor cildi;)

    YanıtlaSil
  8. benimde cilt tonumda düzensizlikler var.bende sabun ve losyon sipariş ettim.sonucu paylaşırım sizlerle..

    YanıtlaSil
  9. bende 2 haftadır kulllanıyorum bu sabunu beyaz tenlı oldugum için iyice ten rengimi acarmı endisesi var.sabunu cildimi temizlemesi acısından aldım........

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...