17 Kasım 2010

Neutrogena spf 15 Yüz NemLendiricisi


Bu nemlendiriciyi uzun zamandır merak ediyordum sonunda almak nasip oldu.Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum.Ben karma ve hassas bir cilt tipine sahibim.O yüzden istediğim herşeyi yüzüme süremiorum.Bu nemlendiriciyi kullananlar gayet memnunlardı ve de herhangi bir problemle karşılaşan olmamış.O yüzden güvendim ve aldım.2 haftalık kullanım sonucunda gayet memnun kaldım.Bir kere çok hijyenik bir şişeye sahip.İçerisine hava,vs. giremiyor.Krem koku olarak da iyi,rahatsız edici bir kokusu yok.Sürümü güzel,cilt hemen emior,güzel nemleniyor.Spf 15 olması da cabası:)Fiyatı 20-27 TL aralığında değişio.118 ml zaten uzun süre de gider.Kısacası benim gibi bir cilt yapısına sahipseniz kesinlikle bu kremi deneyin;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...