17 Kasım 2010

CoastaL Scents Far PaLetLerim




Far paletlerim 1 hafta önce elime ulaşmıştı ama ancak resimleyebildim.Tek kelimeyle ikisine de bayıldım.Güzel olacaklarını tahmin ediyordum ama bu kadarını da tahmin etmiyordum doğrusu:)Farların dokusu,kalıcılığı,renk verişi mükemmel!Altlarına far bazı kullanmadan bile paletteki renkler rengini veriyolar.Far sürmesini pek sevmeyen ben bile bu paletlerle makyaj yapmadan duramıyorum:)İlk resimdeki palet ışıltılı renklerden oluşuyor ve gözde gayet canlı duruyor.Diğeri ise yarı mat yarı ışıltılı renklerden oluşan bir palet ve doğal/günlük makyaj için ideal.Taşınabilrilik açısından da kolaylar,at çantaya her yere git:)Bu far paletlerinden kesinlikle siz de edinin birer tane,inanın pişman olmayacaksınız;))

12 yorum:

  1. slm ben ısıltılı kalıcı tabıkı vee kahve grı tonları dısında kullanmıyorum o tarz bı palet olursa gormek ısterım tsk ederım

    YanıtlaSil
  2. coastal ve nyx far palaetlerı satmak ısteyen varsa goruselım

    YanıtlaSil
  3. bu coastalın farları jel dıl dımı? kolunda ole gozuktu bıan nyx teklı far varmı elınde canım:))

    YanıtlaSil
  4. canım coastal farlar jel değil,bildiğin toz far.ışıltılı oldukları için kolumda öle duruyorlar.nyx far yok elimde satış blogumda elimde olan bütün ürünler var zaten,sewgiler...

    YanıtlaSil
  5. coastal far paletlerini satıyorum ben canım,alacaksan iletişime geçelim;)
    alisveris_blogum@hotmail.com adresine mail atabilirsin...

    YanıtlaSil
  6. meraba hala cs far paletlerin var mı hala :)

    YanıtlaSil
  7. 1 tane 88 li ışıltılı palet mevcut elimde kullanılmamış...

    YanıtlaSil
  8. paletlerden hala elinizde mevcut ise satın almak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. hala elimde mevcut birer adet her ikisinden de;)alacaksanız mail atın:)

    YanıtlaSil
  10. eğer hala elinizde varsa paletin fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  11. elimdeki palerler tükendi,bir daha satışını yapmıcam .

    YanıtlaSil
  12. bu paleti nerden satın alabilirim?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...