14 Eylül 2010

Elf Ürünlerimin Yorumları


Bayramdan önce elime ulaşan elf siparişlerimi ancak yorumlama zamanı buldum.Hepsini tek tek kullandım sizin için,iyice analiz ettim:)Ürün yorumlarına geçecek olursam:

1)Complexion Perfection:Bu ürün resimde görüldüğü gibi rengarek bir renk oluşturmuyor yüzde.Yüze sürünce beyaz transparan bir pudra gibi duruyor.Zaten az kullanılması gerek,yoksa ruh gibi olabilirsiniz.Kapatacılık konusunda fazla iddialı bulamadım açıkçası ama gene de sevdim,farklı bir ürün sonuçta;)

2)Studio Complexion Brush:Bu fırçaya bayıldım.Fiyatına göre süper bir performansı war.Tüyleri yumuşacık ve herhangi bir dökülme sorunu yaşamadım.Bu serinin diğer fırçalarını da edinmem gerek;)

3)Clarifying Pressed Powder:Bu ürün kapatıcılık açısından fazla iddialı değil ama sorunsuz bir cildiniz warsa iyi bir pudra olabilir sizin için.Kurutma felan yapmadı bende.Fondotenin üzerine sürülünce gayet iyi duruyor ama bana rengi biraz koyu geldi ben light bej rengini almıştım.

4)Elf brush:Bu ürünler studio fırça setine göre daha ucuzlar.İkisini de beğendim,özellikle far fırçası süper.Fiyat 1.5£ di.Biraz dökülme sorunu yaşanıor tüylerde,açık konuşmak gerekirse ama kesinlikle fiyatına göre dünyadaki en iyi fırça budur herhalde:)

5)Under eye concealer&High lighter:Ben bu ürüne bayıldım tek kelimeyle.Bir tarafı kapatıcı,diğer tarafı aydınlatıcı.Göz altıma koyu tarafını(kapatıcı olan kısım) sürdüm sadece,o bile yetti bütün pürüzleri kapatmama ve göz altımı aydınlatmama.Hem çizgilere de dolmuyor.Bu fiyata bu kadar iyi bir kapatıcılık beklemiyordum açıkçası.Normalde maybeline affinitone göz altı kapatıcısını kullanıorum ama artık tek favorim elf:)Fiyatı 3.5€.Mutlaka siz de sepetinize ekleyin alışverişinizde;)

6)Mineral Foundation:Bu fondöteni sevdim kapatıcılık iyi ama cildime koyu geldi pudra gibi.Halbuki en açık rengini almıştım.Bunu anneme vericem sanırım:(

7)Plumbing Lip Glaze:En sevmediğim hatta tek sevmediğim ürün bu oldu aralarında.Hem renk verişini sevmedim,hem de dudakları dolgun göstermeyi vaat edio onu göremedim yani.Dudağa zar zor sürülüo.1 kere sürdüm bi daha da elime almadım.O da anneme verilecekler arasında.

8)Tinted Moisturiser SPF15:Büyük göründüğüne bakmayın sitesinde,ufacık bir ürün bu normalde.Baskın bir turunçgil kokusu var.Kapatıcılık beklemeyin fazla bu üründen,çok az kapatıo.Ama ciltte duruşunu sevdim,sorunsuz bir cildiniz varsa rahatlıkla kullanabilirsiniz bence;)

9)Studio Cream Eyeliner:Eyeliner biraz kuru gibi geldi bana,sürümü zor:(kalıcılığı güzel ama yanında gelen fırça çok uyduruk.Eyeliner siparişinizi verirken yanında başka fırça siparişi vermeyi de unutmayın;)

2 yorum:

  1. benimde geldi, elf siparişlerim
    1 numarayı bende alacaktım son anda vezgeçtim
    ne dersin alayım ı
    yüze bir aydınlık veriyormu canım

    YanıtlaSil
  2. canım öyle aman aman bir ürün değil yani,hafif kapatıcılık sağlıo.sen bilirsin gene de almak istiyorsan alabilirsin canım;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...