8 Eylül 2010

Elf Siparişlerim Işık Hızıyla geldi:)

Evet arkadaşlar elf siparişim geldi hem de 4 gün gibi kısa bir sürede.3 eylülde kargoya verdiler,7 eylülde ptt ye gelmiş.Bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmezdim çünkü takipli postayla getirtmedim.Bayramdan önce elime ulaşmaları süper oldu:)Ama bazı ürünlerin küçük çıkmaları şaşırttı beni.Özellikle renkli nemlendirici ve pudra çok küçük.Yani alışwerişinizi yaparken gramlarına dikkat edin.Ürün yorumlarını bayramdan sonra yapıcam.Önce kullanılıp testten geçmeleri gerek çünkü.Başka bir postta görüşmek üzere,kendinize iyi davranın;)

3 yorum:

  1. Benim de ilk ELF siparişim bugün geldiii ama 8 günde :D Olsun bu da iyi de seninki resmen uçmuş :)) O Complexion perfection dan ben de aldım. Seni de bloguma beklerim canım,izleyicim olursan sevinirim :

    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...