3 Eylül 2010

Calvin Klein Jel Eyelinerim Geldi:)

Evet,strawberry den sipariş ettiğim jel eyelinerim 4 gün gibi bir sürede elime geçti ama üzücü bir olay yaşadım:(Normalde sitede eyelinerın fırçasıyla birlikte gönderildiği yazıordu ve ben de bir taşla iki kuş vururum dediğim için aldım bu eyelineri fakat geldiğinde fırçası yoktu:(Sanırım eksik paketleme olmuş.Ben  de yetkililerine bildirdim ve o kadar ilgili davrandılar ki anlatamam.:)yaptıkları hatadan dolayı ödediğim ücretin %50 sini bana geri ödeyeceklerini bildirdiler.zaten 22.5 e aldığım eyeliner 11.25 ye gelmiş oldu:)Fırçayı da sorun etmiorum çünkü elf ten sipariş ettim onu kullanırım artık:)swatchını fırçam geldiğinde yapıcam.
sevgiler....

4 yorum:

  1. tatlımm,

    keşke elizabeth arden ın jel eyelenırı yarı fiyatınayken kaçırmasaydın, ben 16.50 ye aldım fırçalı ve muhteşem bişey kalıcı sürüşü güzel,ama eminim calvin kleinde harikadır,hediye olarak ck ruj göndermişler:)çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. canım ck de süper bugün sürdüm gözüme hayran kaldım.yine de tşk ederim bilgilendirdiğin için;)

    YanıtlaSil
  3. ürün güzel olmasa bile güzele ne yakışmaz:)

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim canım o senin qüzelliqin;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...