3 Eylül 2010

B&L Green Ocean Lenslerim


Size bugün çok severek kullandığım lensimden bahsedeceğim.Gözlerimin miyop olmasından dolayı ve gözlüklerle de aram olmadığı için lens kullanmak zorundayım.Hazır lens kullanmışken de renkli kullanayım dedim:)
B&L lensleri çok opak genelde.Ben grisini ve green oceanını severek kullanıyorum,vazgeçilmezlerim oldular:)Bunlar yıllık lensler,fiyatları 68 TL,ben lens marketten alıyorum.2 günde elime geçiyorlar.Yapıları çok damarlı olmasına rağmen bende doğal duruyorlar,sanırım göz yapısından.Kimse kolay kolay anlamıyor lens olduğunu dibime girmeden:)Gözlerim ela ama bu lensler göz rengini gayet iyi açıyorlar.Tek sorun belli bir zamandan sonra batma ve yanma yapmaları:(Bu da B&L ın son zamanlarda kalitesini düşürmesinden kaynaklanıyor.Umarım hatalarını düzeltirler.Başka markalar da kullandım ama renk açısından beni bu kadar memnun eden bir marka olmadığı için bunlarla yola dewam edeceğim sanırım.

4 yorum:

  1. heyt bee güzellige bak :D cok tatli olmu$sun!! lesnlerinde cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  2. Benim favori lenslerimdendir. Sana da inanılmaz yakışmış. Batma yanma yapması konusunda katılıyorum. Beni de bir zaman sonra çok rahatsız ediyorlar. Daha önce de B&L kullanmıştım ama öncekiler hiç böyle değildi. Kaliteyi iyice düşürdüler.

    YanıtlaSil
  3. ayyy cnm ben cildine hayran kalmaktan lenslere bakamadim hheheheheh harikasin yafu :) masalla

    YanıtlaSil
  4. sen dha harikasın canım,tşk ederim;))

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...