6 Eylül 2010

Ağustos Ayı Favorilerim

Bloğunu bayılarak takip ettiğim Just Make Up tan esinlenerek ben de ay ay faworilerimi yazmaya karar werdim.

1)ORIFLAME OPTIMALS CLARIFYING SCRUB:Çok güzel bir peeling,haftada 1 kere uyguluorum.
2)FLORMAR DIAMONDS EYELİNER:Burada düşüncelerimi belirtmiştim.
3)CLINOMYN HASSAS DİŞLER İÇİN DİŞ MACUNU:Benim gibi hassas dişleri olanlar için ideal.
4)GOLDENROSE LİPCARE:Dudaklarıma çok güzel bir renk veriyor ve yumuşacık yapıyor.
5)THE BODY SHOP VITAMIN E:Bu yazımda bahsetmiştim.
6)ADVANCE TECHNIQUES:Bu yazımda bahsetmiştim.
7)MAYBELİNE AFFINITONE CONCEALER:2 yıldır çok severek kullanıyorum bu göz altı kapatıcısını.Elf ten de sipariş ettim,hangisi daha iyiyse onunla yola dewam edicem:)
8)NIVEA HAND:Niveadan ürün alınca yanında hediye verdiler,çok beğendim,Ellerimi yumuşacık yapıyor:)
9)GOLDENROSE EXTREME LIP PLUMMER:Bu parlatıcıya aşığım diyebilirm.Hem dudaklarımı çok dolgun gösterior hem de çok kalıcı:)Ama yapış yapış hissi war,her glossta olduğu gibi..
10)SHE POWDER ME SWEET PEACH:Çok güzel şeftali tonlu bir allık,%50 indirimden almıştım she den.
11)ORIFLAME ALOEVERA YÜZ YIKAMA JELİ:Almıştım ama ewde ölece duruyordu.Bu ara biraz sivilce sorunu yaşadığım için aloe vera lı bir ürüne ihtiyacım wardı,direk aylar önce aldığım ama kullanmadığım jelim aklıma geldi:)Günde 2 defa bu jelle yıkıorum ve cildime inanılmaz ii geldi.
12)REXONA SEXY:Malum sıcaklarla boğuşurken ter önleyici lazım hepimize.Bunun kokusuna vurulmuştum ilk,ter önleyiciği de ii.şimdilik fawori deodorantım kendileri:)
13)SCHWARZKOPF GLISS:Bu yazımda bahsetmiştim.
14)LANCOME HYPNOSE:Benim gibi vanilya kokusuna bayılanlar için ideal bir parfüm.Kalıcılığı da süper.Ben beyaz tenliyim bana çok yakışıor.
15)ORİFLAME GIORDANI WHITE GOLD RIMEL:İndirimdeydi oriflamede öyle sipariş etmiştim.Çok sewerek kullanıorum.Hem dolgunluk hem uzunluk werior kirpiklere.Ayrıca içerisinde kirpik besleyici vitaminler bulunuor.
16)ORIFLAME PURE NATURE MASK:Bu maske yağlı ciltler için beyaz killi ve yaseminli bir maske.Benim cildime çok iyi geldi.Kokusu da süper:)
17)WINKER PİLLİ KİRPİK MAKASI:Bu yazımda bahsetmiştim.
18)CATHERINA ARLEY PUDRA:İnanılmaz ama kendileri benim vazgeçilmez pudram olur.Cildim daha çok genç olduğu için fondotenle yıpratmak istemiyorum.bu yüzden pudra kullanıorum.birçok pahalı marka kullandım ama bu performansı alamadım.Şimdi kafamı mineral pudralara takmış durumdayım,onlardan da sipariş ettim.onlardan memnun kalırsam onlarla dewam edicem yola;)
19)CECILE FAR PALETI 4 NUMARA:Işıltılı ve güzel bir far paleti,sewerek kullanıorum.
20)DIADERMINE YÜZ KREMİ:Bu krem nem dengeleyici bir krem.Az nemli bölgenin nemlenmesini sağlıor,çok nemli ve yağlı bölgenin de nemini emip yüzde dengeyi sağlıor.Şimdilik memnunum bu kremden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...