31 Ağustos 2010

Missha BB Kremim GeLdi:)))

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

BB kremler nedir,ne işe yarar,ne amaçla kullanılır?Buraya tıklayarak Lydianın ayrıntılı yazısını okuyabilirsiniz...

Çok mutluyum çünkü missha kremlerin elime ulaştılar:)Yaklaşık 1 hafta gibi kısa bir sürede elime geçtiler.Kullanmadan yorum yapmak istemedim o yüzden makyaj uygulamalarımda kullandım misshalarımı.
Biliyorsunuz ki asyalı kadınlar için ekmek-su gibi önemli bir krem bu.Hakkat beğendikleri kadar varmış.Ben hayatımda hiçbir kapatıcıdan bu kadar memnun kalmamıştım,biraz iddialı olacak ama;)Bir kere cildimi sürdükten sonra ipek gibi yapıyor.Nemlendirmesi harika.Harika bir makyaj bazı kendileri,cildim karma olmasına rağmen saatlerce yüzümde kalsa da en ufak bir akma ve parlama yapmadı.Çok hafif,gözenekleri tıkamıyor o yüzden cildinize sürdüğünüzü hissetmiyorsunuz bile.Yüzde kalıp gibi durmuyor ama cildi harika ve pürüzsüz gösteriyor.Cildin daha sağlıklı ve canlı görünmesini sağlıyor.Yağlı ve ağır bir yapısı yok.Ayrıca bu kremin bir özelliği de cilde sürüldükten 15 dk sonra cildin rengiyle bütünleşmesi o yüzden hiç yapay ve maske gibi bir görünüm oluşturmuyor ciltte.Sürdükten sonra çoğu kişi cildine ne sürdün diye sordular ve tabi benim önerimle onlar da bu kremden sipariş verdiler.
Cildi onarıyor,beyazlatıyor,izleri götürüyor ayrıca kırışıklık oluşmasını engelliyor..Bir insan bir kremden daha ne ister ki:)Bundan sonra vazgeçilmez kremim kendileri.


Merak edenler için ayrıntılı özellikleri:


  • Missha BB perfect krem diğer BB kremler gibi mükemmel bir cilt bakım ürünüdür.
  • Cilde zarar vermez.
  • İçerisindeki kırışıklık giderici bitki özleri ve 42 faktör güneş korumasıyla cildi yaşlanma etkilerine karşı korur ve kırışıklık gidermede rol oynar.
  • Rengi fondöten renginde olduğundan cilde ayrıca fondöten veya pudra uygulamaya gerek kalmaz.
  • Orta derecede kapatıcı özelliğine sahiptir.Yaşlılık,sivilce,güneş lekeleri ve çilleri güzelce kapatır.
  • Fondöten gibi maske etkisi yaratmaz,sürüldükten 15 dakika sonra cilt tonuyla uyum sağlar ve cilde birşey sürülmemiş gibi gayet doğal durur.
  • Suya dayanıklıdır.
  • Mükemmel bir makyaj bazıdır.
  • Cildi korur,besler ve hücreleri tazeler.
  • Cildi nemlendirir ve ipeksi yumuşaklık kazandırır.
  • Akmaz,yazın sıcağında dahi rahatça kullanabilir ve gayet kalıcıdır.
  • Cilt rengine aydınlık bir görüntü verir,cildin ışıl ışıl,taze ve canlı bir görünüme sahip olmasını sağlar.
  • Yüksek koruma faktörü [42 faktör] ile cildi zararlı ışınlardan korur.
  • Tüm cilt tiplerine uygundur,akneye meyilli hassas ciltler bile rahatlıkla kullanabilir.

21 yorum:

  1. ebaydan nasıl sipariş evriyosun. bende alısveriş yapmak istiyorum ama korkuyorum vallaha.
    ürünüm gelmezse diye. bu arada da ne kdr ödedin.

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bende almayı düşünüyorum uzun zamandır bu kremi
    ebayden gelen ücretsiz kargo takipli mi takipsiz mi?

    YanıtlaSil
  3. takipsiz tatlım ama en fazla 7-10 gün içerisinde eline ulaşıo;)

    YanıtlaSil
  4. merhaba bende bb krem almak ıstıyorum ama ebay dısında alabılecegım turkce bır sıte varmıdır acaba?

    YanıtlaSil
  5. canım ebay ve cosme-de sitesinde satılıo bnm bildiğim.cosme-de ücretsiz kargoyla yolluo ve de güwenilir bir site;)

    YanıtlaSil
  6. merhaba tuğçe ebaydan hangi satıcıdan alıyordun :):) bide bu alışveriş yasağı falan varya nasıl getirtiyorsun :) bende istiorum :)

    YanıtlaSil
  7. canım ben tarihten de görmüşsündür bu misshları 2010 da getirtmiştim.yasak 19 nisan 2011 tarihi itibariyle başladı.çok ihtiyacm olursa teyzemler yurtdışında onlar gönderiolarlar ya da türkiyeye gelirken yanlarında getiriolarlar kozmetik ürünlerini.

    YanıtlaSil
  8. canım mrb bu kremden çok istiyorum bende nasıl temin edebilirim bi arkadaş blogunda senden aldını sölmiş yardımcı olursan çok sevinirim tatlım

    www.ozlemlemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. cnm sanırım artık getirtemiyorsun yasaktan dolayı elinde hiç yok mu misha bb krem lütfen çok denemek istiyorum bende :(((

    YanıtlaSil
  10. mrb bende bu kremden istyorm

    YanıtlaSil
  11. mrb bende bu kremden istyorm

    YanıtlaSil
  12. kızlar benim elimde var,21 numarası rengi açık geldi ne yazık ki,çok üzgünüm,isteyen olursa satarım :(

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben de yeni aldım sadece 2 kere kullandım fakat sivilcelerim arttı. Ondan dolayı mı tam olarak emin olamıyorum. Daha sonra tekrar deniyicem ama böyle bir problem yaşayan var mı? Krem çok güzel bayıldım resmen ama sivilceler ondan dolayı çıktıysa malesef kullanamıyıcam :(

    YanıtlaSil
  14. elinizde mi krem hala ? kaça aldınız ? benim cildim bugday ten açık ten arası, sarı alt tonlu. Şeftali tonlu ürünler cildime daha uygun. Elinizdeki ürünle ilgilenebilirim kullanamıyorsanız, uygun olursa...

    05556049616

    YanıtlaSil
  15. Merhaba gözde ve uftade
    Elinizdeki kremlerle belki ilgilenebilirim bana ulasırsanız. Açık bugday ten arası bir cilt rengim var,sarı alt tonlu. Pembemsi renkleri sevmiyorum da..

    YanıtlaSil
  16. Buraya yazmayı unutmuşum ama ben daha sonra tekrar ve tekrar denedim. Kesinlikle Missha bb-cream sivilce yapmıyor. Benim o dönemde sabahları mısır gevreği yediğim için olmuş. Mükemmel bir ürün :) Nemlendirici yerine sık sık kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  17. bu ürüne nereden ulaşabiliriz nasıl alabiliriz acaba ve 23 kullanıyormuşsunuz ben esmerim 23 mü kullanmam gerekir?

    YanıtlaSil
  18. ya ben koyu kumralım 21 aldım missha shop tan o dahi koyu geldi yoksa sahtemi .cildim kuru vve hiç nemlendirmedi. fondöten gibi .silince fondöten lekesi gibi çıkıyor başka mamrkalalarda böyle değil bb cream

    YanıtlaSil
  19. Merhaba mail adresiniz var mı acaba? :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...