25 Ağustos 2010

Küçük Gözleri Büyük Göstermek İçin Makyaj Hileleri

Arkadaşlar benim gözlerim de birçok insanınki gibi pek iri değil o yüzden çeşitli makyaj hilelerine başvuruyorum.
İlk başta cildimi makyaja hazırlıorum tabiki,göz altı we üstü kapatıcımı sürüyorum.Farda we eyeliner de akma olmaması için gözümün üstüne pudra sürüorum hafif.
Bunları yaptıktan sonra göz kapağıma açık renkte far sürüyorum.Bu bej,krem,beyaz weya uçuk pembe bir far olabilir..
Gözümün içine beyaz weya gri kalem sürüyorum.
Üst kirpik dibime eyeliner sürüyorum.
Alt kirpik dibime de siyah kalem sürüyorum.
Daha sonra kirpiklerimi bolca rimelliyorum,göz kapağını yükseltmek için bir tüyo bu.Ayrıca alt kirpiklerinimi de rimelliyorum ki gözüm biraz daha büyüsün.
veee.. makyajım bitti..
Umarım işinize yarar bayanlarr,yorumlarınızı bekliyorum..
Resmi büyültmek için üzerine tıklamanız yeterli ;))

2 yorum:

  1. Evet bende ayni sorundan muzdaribim.Gozumun disina siyah kalemcekemiyrum

    YanıtlaSil
  2. canım önce göz şeridin boyunca kesik kesik çizgilerle çiz göz dışını,sonra o çizgileri birleştir.elin alıştıkça direk çekmeye başlarsın zaten eyelineri;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...