29 Ağustos 2010

İlk Strawberry Alışverişim:)

Uzun zamandır almayı plandığın jel eyelineri uzun fiyat araştırmaları sonucu Strawberry den sipariş etmeye karar werdim.Çoğu yabancı sitede eyelinere kargo ücreti de eklenince Strawberry den alacağım fiyata denk gelior die ve Strawberry güwenilir bir site olduğu için alışwerişimi ordan yaptım.Ayrıca kargo ücreti yok,ürün yanındaki fırçasıyla birlikte 22.5 TL ye geldi.Yaklaşık 4-6 gün sonra elime geçecekmiş.
Açıkçası çok merak ediorum jel eyelinerimi,kullanımı daha kolay die duymuştum umarım öledir.Ürün gelince yorumlarımı yazıcam kızlar,sevgiler.......

4 yorum:

  1. ben jel linerilari severek kullaniyorum :D umarim sende seversin güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. canım videonu izledim,açıkçası çok da güzelsin maşallah:)
    tşk ederim umarım memnun kalırım;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de ilk defa Elf'ten aldım eyeliner ve fırçasını gerçekten süper bu kadar kolay sürebileceğimi düşünmemiştim.
    Umarım sende memnun kalırsın.

    YanıtlaSil
  4. inşallah canım,elften laciwert rengi de sipariş ettim geri dün.bakalım hangisinden memnun kalıcam:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...