28 Ağustos 2010

FLORMAR EYELİNERLER



Makyajlarımda her zaman eyeliner uyguladığım için,gözüme çarpan güzel eyelinerleri alırım hep kozmetik alışwerişlerimde.Flormar eyelineri de ilk gördüğümde hem ambalajı olsun hem rengi olsun çok hoşuma gitmişti.Renkleri çok güzel,ışıklı ortamda içerisinde ufak ufak simler olduğu için sedefli bir görünüm ortaya çıkıor gözde.

Yalnız fırçası resimde gördüğünüz gibi çok ince,eyeliner konusunda uzman olmayanlar zorlanırlar kullanmada.Ama tabi ille de almak istiyorum diyorsanız:) gözünüzün üzerine siyah kaleminizi çekip,üzerinden bu güzel eyelinerle geçebilirsiniz.Ben bazen öle yapıyorum çünkü;)Kalıcılık derseniz süper,gözde simsiyah bir görüntü oluşuyor siyahıyla keza kahverengisi de süper bir renk verior resimdeki gibi.


Diğer renk seçenekleri:

2 yorum:

  1. merhablar yenı ızleyıcınım benn :)) bende bu urunun yesılını aldım çok severek kullanıyorum yalnız dedeığın gıbı fırcası çok uyduruk:) bende pastelden aldığım dıplıner bıtınce atmadım onun fırcasını kullanarak suruyorum:)) Turkler zekıdır :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım,hoşgeldin bloğuma:)
    seninki zekice bir buluş olmuş gerçekten,yoksa sürümü profesyonel olmayanlar için gayet zor oluor bu eyelinerlerin;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...