25 Ağustos 2010

Bıyık Alma Gerecim


Bunu Ankarada gezinirken 1 milyoncudan almıştım.Pek işe yarayacağını düşünmüodum açıkçası.Hemen ewe gelir gelmez denedim.Sonuç muhteşemdi!5 dk da bütün bıyıklarımı çekip aldı hem de fazla acı wermeden.Kesinlikle çok pratik.Kırmızı olan uclardan eğiorsunuz gereci ilk başta.Sonra bıyık bölgesine yanaştırıp yine eski düz haline getiriosunuz.Bu kadar basit kullanımı.Bunu aldığımdan beri cımbız we ip kullanma derdimden kurtuldum 5 dk da çok pratik bir şekilde alıorum bıyıklarımı..Siz de almak istiorsanız 1 milyonculardan bulabilirsiniz...

5 yorum:

  1. Evet bende kullanyrum ve cok memnunum

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sewiorum,çok pratik:)

    YanıtlaSil
  3. benim canımı felaket yaktı..attım mı ne yaptım bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  4. nasıl kullanıyo bu ben pek anlamadım a. akordiyon gibi cekip bırakıyo muyuz.

    YanıtlaSil
  5. hayır canım eğiyorsun geri eski şekline getiriorsun.walla anlatılması zor canım ya;)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...